Hírek light : A Second Life-ban is nyomulnak az autógyárak |
A Second Life-ban is nyomulnak az autógyárak
2007.10.05. 14:19
Az autógyártók sem akarnak kimaradni az alternatív éltetformából: aki elég trendi akar lenni, az nemcsak a tv-ben vagy a különböző honlapokon reklámoz, hanem a Second Life-ban is ott van.
A Second Life egy olyan virtuális világ, ahol a felhasználók a Sims-figurákhoz hasonló életet élhetnek, de a játékprogram nyújtotta kereteknél jóval szabadabban. A virtuális világba mára közel tízmillióan regisztráltak, így ez a terület marketingszempontból is vonzónak tűnik.
A különböző sportszer- és üdítőitalgyártó, számítástechnikai és pénzügyi cégek mellett az autógyártók is ott vannak a Second Life-ban, márkaképviseletekkel, autóikkal. Hogy a jelenléttel mi a céljuk, világos, minél trendibbnek látszani, és minél közelebb kerülni ahhoz a réteghez, amely a potenciális vásárló lehet.
Vannak olyanok, akik korán kezdték, és vannak olyanok is, akik lassabban mozdultak. A 2003-ban indult, de igazából 2006 májusában nagyobb nyilvánosságot kapott világba a Toyota például már 2006 augusztusában belépett, de a szintén japán Nissan is ott volt már 2006 novemberében – 2007 elejére a regisztrált felhasználók száma kétmillióra nőtt, és a BMW is ekkor csatlakozott.
Forrás: www.logisztika-portal.hu
|